lørdag 11. september 2010

Hei folks!


Det er slett ikke sikkert jeg kommer til å fortsette med denne skriveaktiviteten, selv om jeg poster min første blogg i dette øyeblikk. Akkurat nå har jeg for eksempel bare dette på hjertet:

Livet er best når man kan nyte øyeblikkene, og denne lørdagens øyeblikk er følgende:

Tidlig våken, lørdagsnitimen, aviser, frukt, egenprodusert knekkebrød og kaffe ved mitt barbord med utsikt.
Popquiz på P1, mer kaffe, Facebook og litt småchat med Jannicke.

Min nybørsta og vakre katt, Pyrus
En nyoppdaga blogg - av Rolf Misund -, der jeg leste et innlegg jeg likte.
Lokalavisas Ut-sider, der jeg fant ut at gitaristen jeg hørte på Buddy sist lørdag skal spelle på Pavarotti i kveld. Og at Jim, en annen favoritt, speller på Dickens seinere i kveld.
Gleder meg til resten av dagen, jeg!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som en perfekt lørdag,
    kjære du ;-)
    Gratulerer så mye med ny blogg, vennen. Det skal bli spennende å følge med videre. Og det er klart du ikke skal slutte - iallefall ikke før du har begynt ;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig hva man kan finne på å gjøre med litt mildt press fra en god kollega. Så, man skal ikke se bort i fra at fortsettelse kan følge ;)

    SvarSlett